اسکنر قابل حمل اپسون Epson DS-80W
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اسکنر اپسون DS-80W

رزولوشن اپتیکال: 600*dpi 600
حداکثر سایز کاغذ: A4
سرعت اسکن: 4 ثانیه به ازای هر برگ

معرفی اسکنر اپسون DS-80W

امروزه استفاده از اسکنرهای قابل حمل و بی سیم طرفداران زیادی پیدا کرده است.

چرا که این اسکنرها از وزنی سبک برخوردار بوده و به شما این امکان را می دهند تا در هر مکانی که قرار دارید از اسناد مورد نظر خود اسکن تهیه کنید.

معرفی اسکنر اپسون DS-80W

اسکنر قابل حمل اپسون Epson DS-80W یکی از محصولات شرکت اپسون است که از جمله سبک ترین و با کیفیت ترین اسکنرهای قابل حمل موجود در بازار محسوب می شود.

این اسکنر اسناد از قابلیت اسکن سیاه و سفید و رنگی در سایز A4 برخوردار بوده و در ابعاد 272*47*34 میلی متر و وزن 300 گرم ارائه شده است.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-80W

قابلیت اتصال بدون سیم یکی از مهم ترین ویژگی های اسکنر اپسون مدل DS-80W به شمار می آید.

با استفاده از این قابلیت می توانید انواع گوشی های هوشمند (اندرویدی و iOS)، آیپد، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر و... را از طریق وای فای به صورت مستقیم به اسکنر قابل حمل دستی Epson DS-80W متصل نمایید.

همراه با این اسکنر نرم افزارهای Epson Scan 2 و Document Capture ارائه می شود که به شما اجازه می دهد تا تصاویر و متون اسکن شده را به دلخواه خود ترمیم یا تصحیح کنید.

قابلیت ها و مشخصات فنی اسکنر Epson DS-80W

 اسکنر قابل حمل اپسون مدل Epson DS-80W به امکاناتی نظیر تشخیص خودکار رنگی یا سیاه و سفید بودن سند ورودی، پر رنگ کردن متون بی کیفیت، تصحیح و بهبود رنگ های موجود در تصویر، کراپ اتوماتیک، نادیده گرفتن صفحات کاملاً سفید و بدون محتوا و حذف حاشیه ها و لبه های اضافی از فایل اسکن شده مجهز است.

اسکنر پرتابل اپسون ES-80W از قابلیت ذخیره فایل های خروجی در انواع فرمت های رایج از قبیل JPEG، BMP، TIFF، PDF و PNG بهره می برد و دست شما را در انتخاب نوع فایل اسکن شده کاملاً باز می گذارد.

همچنین امکان تبدیل متن های ذخیره شده در فرمت عکس به فایل های متنی قابل ویرایش مانند ورد یا PDF قابل جستجو با استفاده از اسکنر دستی اپسون DS-80W وجود دارد.

اسکنر اپسون Epson DS-80W

فرآیند اسکن توسط اسکنر قابل حمل اپسون Epson DS-80W به صورت مکش اتوماتیک سند به داخل دستگاه انجام می شود و در واقع این اسکنر به یک ADF تک برگی مجهز است.

این ویژگی امکان اسکن مداوم و اسکن اسناد دارای طول زیاد را برای شما فراهم می آورد.

سرعت اسکن رنگی و سیاه و سفید اسکنر اپسون DS-80W برابر با 4 ثانیه به ازای هر برگ با رزولوشن 200/300 dpi است که باعث شده تا این اسکنر به یک اسکنر قابل حمل سریع تبدیل شود.

لازم به ذکر است که رزولوشن اسکنر قابل حمل دستی اپسون DS-80W در بهترین حالت برابر با 600 dpi می باشد و کیفیتی عالی را برای شما به ارمغان می آورد.

اسکنر اپسون Epson DS-80W

البته توجه داشته باشید که در صورت تنظیم رزولوشن دستگاه در بالاترین حالت، اسکن با سرعت کمتری انجام خواهد شد.

یکی دیگر از ویژگی های پرکاربرد اسکنر وایرلس اپسون ES-80W مجهز بودن آن به فناوری ReadyScan LED است که باعث می شود بلافاصله پس از روشن کردن اسکنر، بتوانید با آن کار کنید و نیازی به منتظر ماندن برای گرم شدن آن نیست.

در مجموع می توان گفت که اگر به یک اسکنر سبک، سریع و با کیفیت برای مصارف شخصی یا استفاده در مشاغل سیار احتیاج دارید، اسکنر اپسون DS-80W یک انتخاب کاملاً ایده آل برای شما محسوب می شود.

برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید اسکنر بیسیم اپسون DS-80W با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید.

اسکنر اپسون Epson DS-80W





:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 31 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی